środa, 9 czerwca 2010

Visual Studio 2010 Pro Power Tools i problem z czarną skórką

Ukazała się pierwsza wersja świetnego dodatku do Visual Studio: Visual Studio 2010 Pro Power Tools. Nie chcę się powtarzać bo opis funkcjonalności można przeczytać np. tutaj. Jednak zauważyłem problem w przypadku czarnych schematów kolorów IDE, których jestem zwolennikiem. Największy problem jest z jednym z ciekawszych ficzerów, a mianowicie kolorowaniem parametrów metod w oknie podpowiedzi. U mnie sprawa wyglądała następująco:

darktheme

Na szczęście udało mi się znaleźć rozwiązanie problemu. Należy wejść w: Tools->Options->Fonts and Colors->Signature Help Tooltip Background oraz odpowiednio ztuningować kolor tła i czcionek zgodnie z własnymi upodobaniami :-)

Hołp dis help ;-)

1 komentarze:

kelong pisze...

przydałoby się jeszcze powiedzieć o zmianie koloru podświetlenia linii, co też bardzo drażni przy ciemnych theme'sach:
Current Line (Extension)
Current Line Inactive (Extension)

Bardzo mi pomogla zmiana tego.
Pozdrawiam