piątek, 28 listopada 2008

Relacja po XIII spotkaniu PG.NET

Kto nie był, niech żałuje. Po pierwsze gratulacje dla zespołu Cognifide za pokaz ich (chyba sztandarowego) dzieła: EpiServera CMS. O ile byłem troszkę sceptycznie nastawiony do prezentacji, gdyż nie liczyłem na nic odkrywczego, to po prezentacji byłem zaskoczony na plus! Bardzo dobry przykład wykorzystania technologii .NET w stworzeniu naprawdę dużego narzędzia bijącego moim zdaniem Sharepointa na głowę. Kilka mechanizmów EpiServer mnie nawet zainspirowało - przedewszystkim ten rozszerzalny framework.

Inauguracja PLSSUG i prezentacja Stefana rozwiała przede wszystkim mój niedawny problem. Druga sprawa, to fajnie jest być na bieżąco jeśli chodzi o SQL Servera. Prezentacja również jak najbardziej udana. Stefan to niezły geek sqlowy :-). Taaak rozumiem jak to jest kiedy się przychodzi do domu, a tu nikt nie wie o czym się mówi :-)

Podsumowując: kolejny udany wieczór z kodem :-)

5 komentarze:

Bartek Szafko pisze...

dzięki za relacje - pozwolę ją sobie zlinkować na stronie spotkania :)

dami pisze...

EPiServer to nie dzieło Cognifide drogi Panie Czabanie:) My tylko budujemy aplikacje oparte na tym CMSie

Pozdrawia Pan Lebiedź

Dariusz Tarczyński pisze...

@dami: Tak, zgadza się. Wiem, że jesteście oddziałem firmy. Jednak mam na myśli fakt, że chyba Cognifide z Poznania należy do ogólnego teamu, który bądź co bądź rozwija EpiServera - no chyba że się mylę :-)

dami pisze...

Drugi raz musze zaprzeczyc, jako potwierdzenie link : http://episerver.com, my jako firma budujemy aplikacje, portale czy jakkolwiek to nazwac na bazie EPiServer'a.

Dariusz Tarczyński pisze...

Ok, teraz wszystko jasne.